Verhuisd!

8.10.16


Joehoee ik ben er nog wel hoor! Hoog tijd om weer eens wat van mij te laten horen, mijn laatste bericht is van twee maanden geleden...oepss. Maar! Dat heeft een reden. Een korte update.

Op een bewuste vrijdag in juli zag ik een leuk appartementje voorbij komen en impulsief dacht ik, laat ik daar gewoon op reageren dan zie ik het wel. Die maandag daarop heb ik de makelaar gelijk gebeld om te checken of ze mijn reactie hadden ontvangen, dit was het begin van mijn stalkproces hihi. De dagen daarna liep ik als een zenuwachtig type rond op het werk...einde van de week kwam het goede nieuws dat ik één van de drie kandidaten was en dat ik het appartementje mocht komen bezichtigen. Samen met mijn ouders ging ik kijken en het beviel mij wel, dus direct de makelaar gebeld dat ik zeer geïnteresseerd was (dat is een understatement want ondertussen liep ik flink te stressen en had iedereen al ideeën over de inrichting...oké heel lief maar calm down! niks is nog zeker).
Maaaar een paar dagen later kwam het nog betere nieuws, het appartementje is voor mij! WTF seriously...na vijf jaar ga ik eindelijk verhuizen uit mijn studentenkrotje.

Op 3 augustus kreeg ik de sleutel en vanaf dat moment gingen mijn emoties alle kanten op: opluchting, stress, verdriet, blijheid, boosheid, nog meer stress, verbazing, dankbaarheid en o ja veranderde ik langzaam aan in chaotisch type. Shit zo kende ik mezelf helemaal niet! Het zal er wel bij horen.
De hele maand augustus ben ik bezig geweest met dozen inpakken, uitpakken, verslepen, verven, gaten vullen, kamers CSI klaar maken, schoonmaken. Kortom, klussen totdat je erbij neervalt. Gelukkig heb ik heel veel hulp gehad van mijn zus, zwager, ouders, broer en vrienden. Pfff zonder hen was het niet gelukt.


Het laatste weekend was het dan zover, ik ging echt verhuizen! Met vier auto's hadden we alles in één keer over en gelukkig paste ook alles door het trappengat (één van mijn stressmomenten).

Mijn zus en zwager zijn dat weekend blijven slapen en hebben mij zo goed op weg geholpen (: De keuken en de badkamer waren klaar voor gebruik. Maandag kwam een mannetje het vinyl leggen waar ik enorm blij mee was, wat er in lag was namelijk niet om aan te zien. Stapje voor stapje wordt het steeds meer mijn eigen plekje (:

O ja en het licht hier is echt fantastisch, 's ochtends zie ik de zon opkomen vanuit mijn woonkamer en 's avonds zie ik de zon ondergaan vanuit mijn eetkamer. O en ik heb ook nog een klein balkon, heel fijn als je op de bovenste verdieping woont! :D


Nu het klussen zo goed als klaar is, kan het inrichten dus beginnen. Nou ondertussen heb ik elke bouwmarkt in Zwolle van binnen gezien en ook de Ikea, Leenkakker, A.c.tion :P, Mediamarkt en Xenis kunnen mij beschouwen als vaste klant. Bye bye maandloon haha.

Na mijn verhuizing kwam een break naar Schoorl wel even heel goed uit...ook al was ik daar in mijn hoofd nog steeds bezig met mijn huisje inrichten en to do lijstjes maken. Even een andere omgeving was toch wel fijn (: En het dagje varen in de Weerribben was ook fijn, ook al kon in mijn ogen amper open houden hihi. En als er dan ook nog een vriendin voor de deur staat met een mega bos zonnebloemen wordt je daar ook wel heel blij van! Lekker bijkletsen (:


Sorry voor deze chaotische post, maar ik moet weer even inkomen wat het bloggen betreft HAHA. Ik hoop de komende maanden weer meer berichten te kunnen plaatsen. WANT natuurlijk wil ik jullie ook nog meenemen met mijn vakantie in Italië afgelopen week ♥︎

Wat kunnen jullie nog meer verwachten? Een verslag over Boedapest (daar was ik al mee begonnen, maar er is nog veel meer over te vertellen), Schoorl, heel veel Italië en misschien nog wat tips voor Den Haag, Amersfoort en Keulen...maar ja laat ik niet te ver op de zaken vooruit lopen :P

You Might Also Like

2 reacties

  1. Gefeliciteerd! Altijd leuk om je studentenkamer te verlaten voor iets wat helemaal voor jezelf is. Ik ben trouwens ook stiekem benieuwd hoe je Boedapest vond. Kijk nu alweer uit naar je volgende blog. Veel plezier in je nieuwe appartement!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Niels! Is zeker fijn om uit mijn studentenkrotje weg te zijn haha. Binnenkort komt deel 1 van Italië online, nog vers in het geheugen. Daarna weer verder met Boedapest, een fantastische stad trouwens! :D

      Verwijderen

Subscribe