I captured: Dagmar (& ik) op landgoed Oud Groevenbeek

10.8.16


De tijd vliegt echt als een razende voorbij en het lijkt tegenwoordig alleen maar sneller te gaan. Het verbaasde mij daarom ook dat deze fotoshoot alweer bijna twee maanden geleden plaatsvond...uhmm ja ik loop een beetje achter met mijn foto's uitwerken. Maaar dat mag de pret niet drukken.

Op een zondag ergens in juni vertrok ik samen met Dagmar, a.k.a. Lachmar verderop in deze fotoserie, richting Ermelo naar het landgoed Oud Groevenbeek. Ik was hier al eerder geweest, maar ditmaal ontdekte ik nieuwe plekken. Voornamelijk omdat we besloten over een hekje te klimmen, legaal geen idee dat laat ik even in het midden, waardoor we in een toffe tuin terecht kwamen met een druivenkas (: Dus samen slopen we door deze tuin, uit het zicht van de eventuele voorbijgangers HAHA, en werd ik steeds enthousiaster. De tuin met zijn klaprozen en rododendrons was een feestje voor het oog, daarom hing ik even later ook tussen deze laatstgenoemde struik om eens een foto te maken vanuit een ander oogpunt hihi. 

Het landgoed is een aanrader om heen te gaan met zijn mooie tuinen, goed onderhouden hoofdgebouw en naastgelegen bos waar je prima kunt fietsen, wandelen en paardrijden. Wij hielden het deze dag echter alleen bij struinen door het struikgewas HAHA.

Goed dat wij af en toe best gek zijn, is inmiddels wel bekend, kijk maar gewoon naar de foto's ;)


Zelf vind het ik altijd een beetje lastig om aanwijzingen te geven over hoe iemand moet gaan staan op een foto, ik ben niet zo van de bevelen bulderen. Een foto moet naar mijn idee spontaan en natuurlijk overkomen in plaats van mega geposeerd. Dus zie hieronder het resultaat van een moment waarop dit spontane goed vastgelegd is, zie hier Lachmar HAHA.

O ja trouwens ik heb nog even paardgereden...in de lucht. Tsja mijn springfoto's zijn altijd heel raar HAHA. 



Meer foto's zien? Klik dan hier.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ik vind ze heel goed gelukt hoor! Heel mooi die diepte in je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Kim! Ik ben zelf ook fan van scherpte diepte vooral bij portretten (:

      Verwijderen
  2. prachtig, wat een leuke fotoshoot en omgeving :)
    A.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe