I captured: Arzu in de Soesterduinen

3.7.16


Zoals ik eerder al schreef, had ik een slachtoffer gevonden voor een spontane fotoshoot ^^ Arzu bedankt haha! De mooie natuur van de Soesterduinen en het soort van prairiehuis op vliegbasis Soesterberg leende zich hier uitstekend voor.

Mijn oog viel eerst op het aparte houten huis omringd door natuur en een modern museum op de achtergrond. Tussen twee haakjes niet alleen Arzu ging op de foto, ook ik mocht er af en toe aan geloven. Je zult mij dus ook door het beeld zien rennen (of klimmen). Geen straf hoor in deze mooie omgeving ;)


We hadden de smaak te pakken daarom zijn we snel doorgereden naar de duinen! (:


Vinden jullie haar er hier ook niet stoer en vintage uitzien? Ze kan zo uit de straten van o you know Londen gelopen zijn? Onderweg naar een concert van Arctic Monkeys ofzo, you never know haha ;)

Aan de ene kant Londen en aan de andere kant springt er een type door het beeld...wat is dat toch voor een rare vogel in die boom? HAHA. Rondom Soest is het niet alleen ideaal om te fietsen en te wandelen...boompje klimmen kun je er ook. Als je de zandverstuiving overgestoken bent, kom je weer in een gebied met meer bomen. Eeuwen oude bomen, grote bomen, mooie bomen...en klimbomen! En laat ik nou net mijn hand hier niet voor omdraaien (oké ik ben niet de lenigste maaar daar laat ik mij niet door tegenhouden). Dus Arzu heeft een korte rapportage gemaakt van mijn inspanningen, het had zo een filmpje kunnen zijn hihi.


Hebben jullie (rare) gewoontes die vaak terugkomen als je op reis bent? Tell me! HAHA ;)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Dat was een fantastische dag, Soest was so pretty. Er zijn best leuke plekken in Nederland die je zou denken "ben ik echt in Nederland" hahaha. Prachtige foto's Rebecca, dankjewel. Ik ga zekers paar laten bewaren in mij collectie. Over 30 jaar kan ik lekker aan me neefjes en nichtjes laten zien hoe avontuurlijk wij waren (hopelijk dan ook nog steeds hahaha). Dus meer herinneringen maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was zeker leuk! Nederland kan soms ook best verrassend zijn ;) Ja hoor kom maar door met de leuke uitjes!

      Verwijderen

Subscribe