Live: Kensington

28.11.15


Afgelopen woensdag was het dan eindelijk zover, ik ging samen met mijn zus mijn verjaardagscadeau 2015 verzilveren. Hoe gaaf is het om samen met je zus naar een concert te gaan! En het was fantastisch. Eigenlijk is het altijd een feest als Kensington op het podium staat, wat een geluid komt er uit die band! Hihi (:

We gingen met de auto naar Amsterdam, natuurlijk heb je dan files (serieus twee banen richting Amsterdam??). Het parkeren was wel ideaal, we hadden online gereserveerd voor P1 Arena...dus we konden de auto zo onder de Arena neergooien en na vijf minuten lopen waren we bij de Ziggo Dome. Aanrader! Als je de kosten splitst, valt het parkeertarief reuze mee (€12,00 per auto). Anyways voor files en parkeertarieven gingen we niet naar Amsterdam. ;P

Na de nodige voorbereidingen zaten we even voor 20.00 uur dan eindelijk op onze plek. Noord, Ring 1, rij 13...dat was best wel ver van het podium, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben nog 1,5 nummer van Orange Skyline, de supportact, meegekregen. Ik had ze graag helemaal willen zien, want de muziek die ze maken klinkt goed (beetje in het rijtje van Miles Kane, ja alweer). De hit 'Rapture' hebben we in ieder geval nog wel meegekregen (:


Rond 20.30 uur begon er wat te bewegen op het podium en ja hoor met een projectie van de vier bandleden op het mega scherm achter het podium kon het feest beginnen! 


Erg leuk om te zien dat Kensington ook zo'n grote zaal als Ziggo Dome makkelijk aan kan en dat ze hun presentatie er op aangepast hadden. Vuurwerk, confetti, soort van pleerollen, lichtshows en toffe projecties...het kwam allemaal voorbij.
Kijkend naar de mensen die beneden op de vloer stonden, zakte mijn mond echter steeds verder open: "Ehh HALLEUUUUU mensen Kensington staat f*cking uit hun dak te gaan waarom zie ik jullie niet hetzelfde doen??" Gelukkig hadden wij naast ons op de tribune een paar fantastische kerels zitten die er hetzelfde over dachten en zelf een feestje aan het bouwen waren, heerlijk aanstekelijk. Die man was zo enthousiast dat ie bijna op mijn schoot ging zitten en van alles aan het vertellen was. Gewoon ja zeggen en lachen (ik verstond er namelijk niet zoveel van HAHA).
Samen met mijn zus genoot ik dus met volle teugen en schreeuwden we mee met de bekende nummers en ik ook met de minder bekende hihi. WAUW geweldig! Ik dacht dat ik na vier keer Kensington wel gezien had, maar niets was minder waar ^^


Na twee derde van de show zei Casper dat de vloer moest gaan zitten en de tribune moest gaan staan. OKÉ dat laat ik mij geen twee keer zeggen, SPRINGEN! Hihi (: De mensen op de vloer moesten ook nog al het plastic pakken wat ze grijpen konden en op zijn teken in de lucht smijten, tof gezicht! ;P

Natuuurlijk kwam er een toegift, deze begon met strijkers..."Huh welk nummer is dit zag je mensen zo ongeveer denken?" Jaaaaa I Know dit is Perfect Family Day, prachtig ik heb volop meegeschreeuwd ^^ Natuurlijk kwam ook Streets nog voorbij (daar was ik op aan het wachten) en de afsluiter werd Little Light met heel veel lichtjes in de zaal...so pretty (:


Dé opmerking van het concert. Een vriendin van mij stond in de zaal en kon het allemaal net wat beter zien, ze appte een minuut na aanvang dan ook: "Rebecca ahh hij heeft geen shirt aan!! :0" Haha fantastisch die reactie en ja geen probleem hoor dat Niles aan zijn blote tieten (omschrijving van mijn zus) achter zijn drumstel zit LOL.

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe