Live: Douwe Bob

20.11.15


Eindelijk weer eens een concert! Ook heb ik eindelijk weer besloten om te bloggen over mijn concerten. De laatste post hierover is al van lang geleden namelijk ;) Nu ga ik natuurlijk niet elke week naar een concert, maar toch ben ik dit jaar naar nog drie andere concerten geweest: Andy Burrows, Royal Blood en Brandon Flowers. Stuk voor stuk ook heel gaaf!
Nu verder met het concert van gisteren in Hedon, Zwolle. Een mooie zaal (Douwe Bob heeft dat volgens mij ook wel vijf keer herhaald haha), maar wel een koude zaal. HA! Normaal gesproken ben ik namelijk anders gewend, in de meeste concertzalen sta je na vijf minuten al naar adem te happen ;P

Het voorprogramma werd verzorgd door Max Meser, een singer songwriter met Spaanse en Nederlandse nationaliteit. Seriously? ik dacht dat het een Brit was...maar misschien komt dat omdat hij wel wat weg heeft van Miles Kane (: In ieder geval ik vond zijn muziek lekker klinken, alleen dat publiek! Echt waar wat een kutpubliek, ze stonden gewoon continue door hem heen te praten, respectloos en onbeschoft! Je staat niet in een kroeg, maar je komt voor de muziek! Respect voor Max dat hij er wat van gezegd heeft en zijn set wel afgemaakt heeft, ik was al lang weggerend denk ^^ Tot zover mijn frustratie ;) Hij heeft pas één single uit (Weak for Love), zijn debuutalbum zal volgend jaar verschijnen.


Na drie kwartier wachten was daar dan de hoofdact: Douwe Bob (: Ook zijn optreden was top, hij heeft leuke interactie met het publiek. Live klinkt hij net zo goed als op de cd en behoort naar mijn mening tot één van de beste Nederlandse artiesten (samen met Kensington, De Staat en nog een paar die ik nu vergeet). Hij liet veel van zijn bekende nummers horen en ook Mine Again (me is happy). Leuk dat ze Max Meser er nog even bij riepen, van het podium kwamen en zich tussen het publiek begaven en tegen het einde van de set na veel geschreeuw van het publiek weer terugkwamen op het podium voor een toegift. Al met al een prima optreden dus!


Tot slot een filmpje van Mine Again <3


You Might Also Like

0 reacties

Subscribe