We captured: Zussenshoot Maaike&Esmée

30.10.15


Mijn zus en ik hadden een tijd geleden het idee om als zussen zijnde samen zussen te fotograferen. Nu hebben wij wel vaker heel veel leuke creatieve ideeën, maar soms is het lastig om die ideeën ook daadwerkelijk uit te voeren. Toch hebben we het idee van de zussenshoot doorgezet en begin augustus stond de eerste fotoshoot gepland. Maaike & Esmée waren onze eerste testmodellen (:

Het idee achter een zussenshoot is dat mijn zus en ik een dagje meelopen met zussen (en/of broers), wat doen zij graag samen en hoe goed kennen ze elkaar eigenlijk? Op een ongedwongen en vooral spontane manier maken wij de foto's, het gaat dus vooral niet om het poseren. Het resultaat is een vrolijke, ontspannen fotoserie (:

Vooraf vragen wij de zussen om een korte vragenlijst in te vullen (niet zo'n lijst in de categorie CSI; ik moet alles van je weten, maar gewoon een gekke vragenlijst hihi) zodat wij de zussen ook al een klein beetje leren kennen. De antwoorden gebruiken wij tijdens het fotograferen om de modellen zo op hun gemak te stellen. Oordeel zelf of dit gelukt is ;)


Wat denk jij? Spontane foto's of niet? Wil jij ook een leuke fotoshoot samen met jouw broer en/of zus laat het ons dan gerust weten.

Voor meer foto's klik hier.

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe