I saw: Herfstluchten

21.10.15


Herfst, het seizoen waar ik een haat/ liefdesverhouding mee heb. Ik merk dat ik steeds meer moeite heb met opstaan, buiten wordt het immers steeds kouder en donkerder. Het liefste wil ik mij dan nog een keer omdraaien en in mijn deken wikkelen hihi. Maar ja dat kan ook niet elke dag ;)
Ik word niet zo blij van al die regen, wind (beide verpesten je zorgvuldig geföhnde haar waardoor het al snel een bossie stro lijkt) en de grijze lucht die we dag in dag uit zien tijdens dit seizoen. Afgelopen week was hier een perfect voorbeeld van, dagenlang hebben we geen zon gezien en miezerde het vrijwel de hele dag. 

Maar daar stopt het dan ook wel met mijn haatgevoelens voor de herfst. Want zeg nou zelf die verandering in de natuur is prachtig, de laatste tijd geniet ik daar steeds meer van. De vallende bladeren die met de week van kleur veranderen en dan die herfstluchten! Vaak zit ik 's ochtends in de auto naar het werk en zie ik de mooiste zonsopgang...helaas is het niet zo handig om met een camera achter het stuur te gaan zitten hihi ;) Dus ik hou het voornamelijk bij de zonsondergang die ik zie vanuit mijn kamer bij thuiskomst. Bij deze een ode aan de lucht ;P


Zoals ik al zei was het sinds vorige week dinsdag nogal grijs buiten totdat ik maandagavond ineens weer een stukje blauwe lucht zag! YAY!
 

Na regen komen soms natuurlijk ook mooie dingen tevoorschijn, zoals een regenboog...of twee!


Soms kan het echt niet om geen foto's te maken als je op de snelweg rijdt...wat doe je dan. Tsja je assistent vragen om wat foto's te maken HAHA ;)


Een paar weken terug schreef ik een post over mijn dagje Drenthe waar ik de herfst fotografeerde. 's Ochtends in de auto was de lucht echt zo blauw, een geweldige herfstdag! Als alle dagen zo waren dan hoorde je mij niet meer over mijn haatgevoelens hihi.


O vergeet ik bijna nog één minpuntje...die ellendige mist! 


Elk nadeel heeft z'n voordeel. Thuis plof je dan toch gewoon op de bank met een kop warme thee of chocolademelk (met Malibu hihi), een dekentje, een goed boek of een leuke film. En als je dan weer naar buiten moet, trek je gewoon één van die lekkere warme truien aan die je laatst nog gescoord hebt ;)

Wat vind jij van de herfst? Heb je er een hekel aan of kun je de mooie dingen ook wel zien?

Bron fotocollage: weheartit

You Might Also Like

4 reacties

  1. Leuke foto's ! Vooral die eerste verzamelfoto vind ik leuk, gezellig met die sokken en truien :-) ! Heb je die foto's ook zelf gemaakt ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Nee die collagefoto's heb ik helaas niet zelf gemaakt. Maar lijkt me wel leuk om elk seizoen zoiets zelf te maken (:

      Verwijderen
  2. Prachtige herfstplaatjes! Klinkt bekend die haat-liefde-verhouding :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje (: haha ja ga zelf toch wel steeds meer van die kleuren houden.

      Verwijderen

Subscribe