I saw: Boswachterij Exloo

14.10.15


Afgelopen weekend was het prachtig weer, zondag had ik dan ook geen zin om binnen te blijven. Dus ik vertrok richting Drenthe om de beginnende herfst te fotograferen en wat was het mooi (en koud). Het licht in het bos en op de heide was prachtig! (: Ik spotte zelfs nog een stukje heide dat nog paars van kleur was.
Mijn ouders wonen nog in Drenthe, dus eerst ging ik bij hun langs voor een warm bakkie thee om vervolgens met een hyperventilerende hond op de achterbank richting Exloo te rijden haha.
Soms vergeet ik te genieten van de natuur om mij heen en heb ik de neiging overal aan voorbij te rennen...dus een zondag is natuurlijk de aangewezen dag om eens even niet te rennen. Over een paar weken moet ik maar weer heen om de verandering van kleuren daar in het bos vast te leggen en wie weet stap ik van de winter in mijn oversized snowboots, ervan uitgaande dat we sneeuw krijgen, om het witte landschap te fotograferen. Voor nu de foto's van afgelopen zondag.

  
Ik lag nog net niet op de grond voor bovenstaande foto haha, een dikke vette kever waggelde over het zandpad.


En ja er is daar in het bos van Exloo ook genoeg van dat hoge gras, wat het heel leuk doet op een foto om scherpte diepte te creëren...


Daisy, de hond van mijn ouders, had de tijd van haar leven, haha het is net een rennend bolletje wol...


Ook bladeren doen het leuk als je scherpte diepte wilt creëren, dat levert natuurlijk extra herfstige beelden op ;) ...


Met koude handen en een hongerige maag gingen we weer naar huis, kom maar door met die lekker zelfgemaakte groentesoep hihi! O ja en bij thuiskomst zat het volgende model al klaar, de kat, schattig toch? ;)


Voor meer foto's klik hier.

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe