I captured: Daphne op Vlieland

8.9.15


Zoals ik in mijn vorige post al vertelde, stond er op Vlieland een fotoshoot gepland. Ja als we er toch zijn ;) Daphne hees zich in een prachtige witte jurk, serieus ze kan zo op weg zijn naar een bruiloft? Zeg nou zelf hihi. We hebben hier zelf dan ook de grootste lol om gehad! 

Na tien minuten fietsen (nog steeds verbaas ik mij over die afstand) waren we dus weer aan de overkant van het eiland...nu lijkt het net alsof we niks anders deden dan heen en weer fietsen van de ene kant van Vlieland naar de andere kant haha. De 'golden hour' tijden die Google aangaf klopten precies. Toen we in de duinen liepen was het licht al prachtig! Een statief zou echter wel fijn geweest zijn, om optimaal te spelen met het zonlicht.


Onderstaande foto is denk ik wel mijn favoriet, Geertruida (ha ;)), een prachtige ondergaande zon, duinen...tja een perfecte combinatie.
 


Ik kon hier in dit licht wel foto's blijven maken, maar voordat de zon helemaal in de zee zou zakken, snel het strand op! Waar de reflecties in het water ook voor bijzondere plaatjes zorgde.



Voor meer klik hier!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Heyyy Topfotograaf..! Ze zijn zo mooi geworden.. Grappig ook om zo'n hele post over jezelf te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi thanks topmodel! ;) Was leuk om te doen, wil ik vaker zo'n fotoshoot ^^

      Verwijderen

Subscribe