I saw: Kasteel Cannenburch

12.7.15


Summer is coming...ja de zomer, niet de winter zoals John Snow altijd maar blijft herhalen. Ook al zegt hij nu niet zoveel meer natuurlijk, omdat de producten van Game of Thrones ons willen doen geloven dat hij dood is. HA! Oké sorry ik dwaalde even af...tussen twee haakjes ik ben geen geobsedeerde fangirl van laatstgenoemde serie en struin niet het hele internet af naar het laatste nieuws.
Dusss terug naar de zomer, EN zomer dat was het vorige week. Het kwik steeg naar zo'n 37 graden waardoor Nederland tijdelijk veranderde in een open lucht sauna en wat deed ik...

Samen met Maaike vertrok ik richting Vaassen om kasteel Cannenburch te bezoeken, om daar foto's te maken. We vertrokken redelijk vroeg om rond de middag weer terug te kunnen zijn in Zwolle zodat we verkoeling konden zoeken in het water (:
Gelukkig heeft mijn auto airco, dat maakt het allemaal een stuk minder erg. Nu klinkt het net alsof het een straf was om foto's te maken, in tegendeel! Met een camera in de hand vermaak ik mij prima. Even terug naar die airco trouwens, ik vroeg mij al af waarom het zolang duurde voordat de auto koud was en waarom dat ding zo'n lawaai maakte...wat bleek de ventilators stonden nog dicht (overgehouden aan de periode dat de winter wel kwam!) Dusss soms heb je even iemand nodig die naast je zit en wel helder kan nadenken, bedankt Maaike! HAHA! (:
Na zo'n anderhalf uur rondgelopen te hebben bij dit mooie kasteel hadden we wel weer genoeg van die sauna. Let's go home! 
Dat laatste had enige zweetdruppels tot gevolg, blijkbaar was er een ongeluk gebeurd in Vaassen waardoor er nog meer wegen afgezet waren! Toen ik de afgezette weg wilde inrijden (waarvan wij niet wisten dat die afgezet wat, ja zo blond ben ik nou ook weer niet hoor), had dat een boze blik van een relnegert tot gevolg, ja halloo als je me niet verteld waarom ik daar niet in kan! Gelukkig reed daarachter een hele vriendelijke vrouw die ons uiteindelijk Vaassen uitgeloosd heeft (:


You Might Also Like

0 reacties

Subscribe