Rotterdam: Euromast

2.6.15

Foto gemaakt door Linda

Van mijn moeder en stiefvader kreeg ik kaartjes uit het kerstpakket - ja I know hoezo lang geleden, het is al zowat weer kerst haha. Anyways die kon ik ergens besteden, heel veel keuze was er niet op de website, maar één sprong daar uit: de Euromast. Ik dacht dat ga ik doen, twee vliegen in één klap! Een leuk uitje voor zussendag hihi. Dus ergens begin dit jaar vertrok ik vol goede moed en met twee kaartjes voor de Euriemast richting het zuiden...één probleem, de zon was nergens te zien.

Dat was dus een mislukte poging, de Euromast nu opgaan zou zonde zijn! Better luck next time! Zo geschiedde. Halverwege april deden we een tweede poging, dan wel geen zussendag of iets dergelijks, maar samen met mijn zus en haar vriend klauterde ik de Euromast op (nou ja klauteren, er was natuurlijk gewoon een lift aanwezig).
Het was DE perfecte dag, we hadden uitgezocht hoe laat de zon onder zou gaan, rond 20.45 uur, dus iets voor die tijd kwamen we aan en o ja had ik al gezegd hoe KOUD het daar was! De zon mocht dan wel schijnen, maar je staat toch behoorlijk de bevriezen op 100 meter hoogte. Daar laten wij ons echter niet door tegenhouden, met een camera in de hand vergeet ik dit allemaal al snel en dat uitzicht! Prachtig! (:
Na een stuk of 100 foto's gemaakt te hebben, rolden we op het laatste moment toch ook nog maar even de Euroscoop in. Een grote lift die rondom beglaasd is en ook nog langzaam ronddraaid, de lift brengt je naar 180 meter hoogte!

De afzonderlijke foto's van de gifjes kun je bekijken op: www.flickr.com/photos/rebeccavreugdenhil/albums (hieronder mijn eerste gifjes ooit haha, niet de beste kwaliteit, maar wel een leuke manier om de zonsondergang in beeld te brengen).






 Foto links door Linda



 Foto door Linda


 Foto door Jeroen
 

♫ Arctic Monkeys - When the sun goed down

You Might Also Like

2 reacties

  1. prachtig foto's Rebecca en zoals altijd leuke verhaal erbij. Toppie gif trouwens :)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Arzu! Ik dacht ik probeer eens een gifje te maken, de kwaliteit is wat minder, maar beter dan een hele spam foto's haha ^^

      Verwijderen

Subscribe