I captured: Rachel in de Oostvaardersplassen

29.5.15


Contact verwaterd in de loop der jaren, je gaat verhuizen, naar een andere school en maakt beiden andere dingen mee. Zo ging het ook met Rachel en mij, mijn beste vriendin van de basisschool. En nu lijkt het net alsof we elkaar nooit uit het oog verloren zijn, uit het oog, maar niet uit het hart dus. Hier verbaasden we ons beiden over toen we liepen te struinen tussen de dorre takken van de Oostvaardersplassen, fijn dat het contact vanzelf gaat en helemaal niet awkward is ofzo (:

Rachel is pas geleden getrouwd en vertrekt 2 juni samen met haar man Peter. Waarheen? Ze gaan met de auto naar Japan rijden, dat is de uiteindelijke eindbestemming, wauw echt heel gaaf dat ze dat avontuur samen aan kunnen gaan! Reden genoeg dus om haar voor die tijd nog een keer te ontmoeten EN om gelijk van de mogelijkheid gebruik te maken om nog een fotoshoot met haar te doen! Een heerlijk ontspannen dag in de Oostvaarderplassen waar ik mij verbaasde (en nog steeds) over alle bomen die daar dood gaan waardoor het landschap op een wildernis gaat lijken.

Rachel vertelde mij dat Peter een goed idee had (en dat had hij zeker!). Ze wilden nog een foto voor in de krant om o.a. hun sponsoren te bedanken. Dus zo geschiedde, ik maakte de foto en nu staan ze samen in de krant en mijn naam ook waar ik toch wel een beetje trots op ben hihi. In twee kranten: de Flevopost en de Noordoostpolder (: Onderstaand de foto.


Slingerend (twee auto's konden elkaar niet passeren zonder de berm in de rijden vandaar slingerend, niet vanwege het teveel drinken van alcohol haha) over de smalle toegangsweg naar de Oostvaardersplassen kwamen we uiteindelijk bij de parkeerplaats, deze was echter helemaal vol. De zon had toch besloten om tevoorschijn te komen en daarmee kwamen er ook heel veel dagjesmensen tevoorschijn. Daarom heb ik mijn auto maar in een 'greppel' neer gepleurd haha. Rachel hees haar backpack op de schouders en ik mijn camera. Let's go!





En dan vraag je je af, zullen wij er over 60 jaar ook zo bij lopen? Hihi.





Een lesje kaart opvouwen ;)


En een lesje boompje klimmen ;)




Eén, twee in de maat...langlaufen op het droge it is!



Natuurlijk moest ik ook nog even wat doen met de Engelse roots van Rachel. Teruglopend naar de auto dachten mensen dat we daar echt vandaan kwamen en vroegen zich dan ook af of we een stuk land aan het veroveren waren ofzo HAHA.


 

You Might Also Like

2 reacties

  1. halooo wat een leuke verslag.. trouwens ik heb ff je Flickr account gecheckt en met alle foto's bijelkaar je kan zien dat er een style zit... brilliant Rebecca, hoe jij met kleur en zwart/wit foto's doet. Trouwens ik zag ene foto van Dickens festival...helemaal verliefd op..echt het heeft bepaalde sfeer... en ik wil zo graag ophangen https://www.flickr.com/photos/rebeccavreugdenhil/17114494157/in/album-72157651858069959/

    goed idee met de watermark. je foto's zijn online niet altijd safe. Kan niet wachten tot ik mij camera heb... misschien ga ik ook zo account maken :) even wat anders toch. Bedankt voor de foto's en delen met je ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je enthousiaste reactie! :D en die foto van Dickens, haha dat jongetje dacht al die zul je wel bedoelen ;) Je mag hem zo in je huis hangen...hahah dan heb ik na de krant ook nog een foto aan de muur LOL.

      Verwijderen

Subscribe