I captured: Arzu bij Radio Kootwijk

25.4.15


London's become the most beautiful thing I've seen. Aldus een liedje van Editors. Om nou te zeggen dat het het mooiste is wat ze ooit gezien heeft, is wat overdreven. Het vat echter wel haar liefde voor Londen en Engeland samen. Ik heb het hier over een vriendin van mij en misschien ook een beetje over mezelf, op één of andere manier ben ik ook weg van de UK (als mensen mij vragen waarom kan ik echter niet een specifieke reden bedenken).
Terug naar Arzu, die vriendin waar ik het net over had, sinds ik haar meevroeg naar Londen, is ze helemaal fan van dit land met die gekke Engelsen die alles net even anders(om) doen als wij Nederlanders hihi.

Vandaar ook deze fotoshoot. Gaandeweg kwam ik op het idee om iets te doen met mijn Engelse vlag, kaart en bordje van Engeland: Arzu verdwaald op de Veluwe op zoek naar Londen HA! Heel veel inspiratie op de dag zelf had ik echter niet, maar er zijn toch nog wel wat leuke foto's uit voort gekomen (:

De quote "It's not about the destination, it's about the journey" vond ik hier wel goed bij passen en tevens is het een uitspraak waar Arzu zelf ook mee kwam. Er zit veel waarheid in, niet alleen als het om reizen gaat, maar ook om het leven zelf.
Ook op deze prachtige zonovergoten woensdagmiddag komt de quote goed van pas. Naarmate ik Apeldoorn en omgeving naderde in mijn rode duivel, zat Arzu nog net niet tegen het raam geplakt. Ja ook Nederland heeft mooie plekken!
De uiteindelijk eindbestemming? Radio Kootwijk, een plek waar ik al een tijd heen wilde, omdat het gebouw een on-Nederlands karakter heeft. Samen met de gepensioneerde echtparen in op elkaar afgestemde kleding baande we ons een weg door de natuur. Iets te enthousiast blijkbaar gezien de reactie van de boswachters: "Damessss wat doen jullie hier, hebben wij dat bordje niet gezien??" Uhmmm nee daar zijn we voorbij gebanjerd anders stonden we hier nu niet. Blijkbaar stonden we in een broedomgeving voor vogels. O. Hmm nou ik heb geen opengebroken eitjes onder mijn schoenen, dus so far so good. Maar oké we zullen in het vervolg braaf op de paden blijven meneer de o zo belangrijke boswachtert die ons de boodschap heel nonchalant bracht, inclusief een mond vol broodje vis. Lekker hoor!

 

Geen idee waar Londen is...misschien helpt het om te checken vanuit welke richting de wind komt. Jaja je moet wat haha!





 Oké het is hier ook mooi genoeg. Let's go and enjoy this some more!


Na een kleine twee uur waren we zodanig uitgedroogd dat we wel een ijsje verdiend hadden. En laten we op de heenweg nou net een kraampje gezien hebben langs de weg met Italiaans ijs (: Tevreden zaten we deze pal in de zon op te eten...twee minuten later lagen mijn bolletjes echter al op de grond en laat nou net iedereen dat gezien hebben HA! Gelukkig was de verkoper heel aardig en kreeg ik een nieuwe lading ijs aangeboden (:

Fijn zulke korte uitstapjes, hier kan ik echt van genieten!

You Might Also Like

2 reacties

  1. omg Rebecca dit is prachtig. Echt leuk verslag gemaakt en die foto's ben enorm blij mee. Die moet je naar mij een keertje sturen. Ooit kan ik als een oude dame deze fotos terugkijken en weer die dag beleven. BEDANKT. ik vond ook een leuke dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeej blij dat je er tevreden mee bent hihi. Jij ook bedankt! :D

      Verwijderen

Subscribe