Rotterdam: Designing 007, Zwolle: Andy Burrows, Harderwijk: La Cubanita

6.3.15























De eerste maand van het jaar, januari, de maand dat ik jarig ben, was wat dat betreft een goed begin van 2015. Ik vierde mijn verjaardag in totaal vijf keer denk ik, dat klinkt heel interessant maar dat valt best mee. Het was gewoon een maand waar ik vaak iets mocht ondernemen met gezellige mensen - oké laat ik hier dan maar een verjaardag-terugblik-post van maken (niet het originele plan). Goed let's begin.

Dag 1 - zaterdag 17 januari
YAY mijn broer en zus en aanhang allemaal in één heel klein hok gepropt (lees: mijn so called studentenkamer), gezellig om weer eens met z'n allen bij elkaar te zijn, dat komt namelijk niet vaak voor. En o ja hier kreeg ik ook concert nummer één cadeau. KENSINGTON here I come again! Ik heb ze zelf nu al drie keer gezien en wilde graag nog een keer met mijn zus, gewoon omdat ze zo goed zijn, zij moet dat ook meemaken hihi. Dus einde van het jaar ga ik gezellig met haar naar een concert!
's Avonds hebben we met z'n allen wat gegeten bij Holland, speciaal voor de kids, wel zo handig, pannenkoeken dat lust toch bijna iedereen. Daarna gingen mijn zus en zwager nog even mee naar huis waar later op de avond een heuse scene voor de perfecte foto werd opgesteld, net twee kleine kinderen haha. Ik heb mij in ieder geval prima vermaakt.













Dag 2 - donderdag 22 januari
's Ochtends kroop ik met veel moeite uit bed en al strompelend over de gang zag ik dat mijn deur en mijn keukenkastje versierd waren door Dagmar. Hihi vind ik leuk (: Op het werk was mijn werkplek ook nog eens versierd, erg leuk gedaan door mijn collega's. Natuurlijk zaten die allemaal te wachten op de saucijzenbroodjes die ik had besteld, blijkbaar is dat een gewoonte bij dat bedrijf, ze kunnen net zo goed een saucijzenkraam in het pand bouwen haha.













Dag 3 - zaterdag 24 januari
Waar slaat die titel nou op kun je je afvragen, nou op alle glinster, glitter en gezellige lichtjes van Rotterdam die we deze dag zagen. Ik moest aan het nummer Sparks denken toen ik over de Erasmusbrug liep en even later de glinstering van de gebouwen van de Nationale Nederlanden zag. Simple as that.
Dus 's ochtends was ik al vroeg wakker aangezien we vroeg zouden vertrekken, maaaar natuurlijk net als ik die ene dag besluit met de trein te gaan reizen ligt er sneeuw in Zwolle!

In Rotterdam was op datzelfde tijdstip trouwens niks aan de hand, strak blauwe lucht en een zonnetje aldus mijn zus. We laten ons echter niet zomaar uit het veld slaan, want we gaan naar de 007 tentoonstelling! Dus samen met Dagmar en Arzu vertrok ik aan het begin van de middag alsnog naar het zuiden (: 'Designing 007: 50 years of Bond style' was super leuk om te zien, vooral de kostuums, de storyboarden en de high tech gadgets. Reden om de oude James Bond films eens te gaan kijken, want wat een verschil met tegenwoordig! Nu is alles veel sneller gefilmd en die actiescènes voor een groen doek van vroeger, zo nep HAHA.













Na James Bond was het tijd om mijn ultra grote en zware leen lens uit de tas te vissen, een groothoek wel te verstaan. Ik weet nog niet zeker of ik deze nou wil overnemen van mijn zus en zwager, dus wat is er beter dan er zelf mee aan de slag te gaan. Op naar de Markthal en Kop van Zuid.







   Gemaakt door Dagmar.

























Als een kind zo blij, Dagmar en Arzu werden spontaan hysterisch bij het zien van dit gebak HAHA.








Nadat we heel wat hadden lopen te lopen, was het hoogtijd om wat te eten bij Ketelbinkie. Even lekker ontspannen in plaats van snel wat te eten op het station, dit is veeeel gezelliger (: Met een volle maag konden we er wel weer even tegenaan, tijd voor wat avondfotografie.



Glitters op de Erasmusbrug.





De glittergebouwen van de NN.


En natuurlijk de haaienbek haha.

Dag 4 - zondag 25 januari
's Middags kwamen mijn moeder en stiefvader even langs om een bakkie te doen, na de drukte van de vorige dag was ik helemaal het gebak vergeten, oeeeps. Gelukkig hebben we nog winkels op het station hihi (: 's Avonds kreeg ik het tweede concert voor mijn verjaardag, hoe awesome! Samen met Dagmar ging ik naar Andy Burrows in Hedon, lekker dichtbij. Echt tof dat het was, jemig wat kan die kerel zingen! Ik stond zo dichtbij dat ik net zo goed op het podium kon gaan zitten hihi. Kortom, een top avond.


















Dag 5 - 30 januari
Last, but not least. Een gezellig avondje tapas eten met Daphne! (: Zo lekker, ons nieuwe stamrestaurant in Harderwijk hihi. Onder het eten wierp ik eens een blik naar buiten en tot onze grote verbazing sneeuwde het! O o dat zorgde voor een aantal stress momentje van mijn kant aangezien ik nog moest rijden en er lag al heel wat! Gelukkig had ik Daphne als gids die voor mij uit reed naar Ermelo, ik zag de belijning van de weg in ieder geval niet dus had het idee dat ik op de vluchtstrook reed ofzo haha. Pfff ik was blij dat ik er was, helaas heb ik geen winterbanden. Anyways de sneeuw zorgde in ieder geval wel voor mooie plaatjes.
De volgende dag zorgde nog voor veeeel mooiere plaatjes, mijn eerste fotoshoot met een paard, wat een uitdaging hihi. 














































Bedankt lieve mensen voor de gezellige dagen (:

♫ James Bay - Sparks

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe