I captured: Dagmar in Park de Wezenlanden

22.2.15

Dit jaar zal mijn beste vriendinnetje Dagmar afstuderen aan Artez. En ja daar hoort het schrijven van een scriptie bij, aangezien ze hier helemaal op los kan en mag gaan, ontstaan er creatieve ideeën. Zo wilde ze graag een zelfportret, of ik daar bij wilde helpen? JA natuurlijk, leuk! Weer een excuus om de camera te pakken hihi.


Zo geschiedde, vorige week zaterdag vertrokken we vroeg naar Park de Wezenlanden in Zwolle. Veel tijd hadden we niet dus het was extra spannend of ik wat goede foto's kon maken.
Samen banjerden we door de hondendrollen, hier kwam ik natuurlijk weer te laat achter aangezien ik druk bezig was met fotograferen, pff gelukkig rolde ik niet over de grond, BAH! Op zoek naar de perfecte locatie had Dagmar zo ongeveer een drol onder haar neus, juist ja laten we even van plek veranderen...

























































































































You Might Also Like

3 reacties

  1. Omg Rebecca, wat fantastische foto's O_O. Heel leuk in elkaar gezet. Lucky Dagmar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze ook echt geweldig :D Ben er mega blij mee! Haha yep lucky me hehehe *knipoog*

      Verwijderen
  2. Hahah danku danku (: snel maar weer eens foto's maken ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe