I captured: Daphne bij Oud Groevenbeek

3.1.15























Zo'n twee maanden geleden, op 11 oktober, had ik mijn eerste fotoshoot van een vriendin. Gewoon om eens wat te proberen. Vandaag, 3 januari heb ik haar de foto's eindelijk kunnen laten zien! Gelukkig was ze er blij mee hihi. Haar reactie: "Sommige foto's kunnen zo in een magazine staan." Reactie van haar ouders: "Dus het heeft zo ongeveer een halfjaar geduurd met dat bewerken van de foto's, jeetje dan heb je heel wat aan haar moeten bijwerken zeker?" HAHA. Natuurlijk was dat niet de reden, bekijk de foto's zelf maar (:

Natuurlijk zou ik mezelf niet zijn als ik niet zou twijfelen. Een paar weken terug kwamen mijn zus en zwager langs...mijn zus vroeg me hun de foto's te laten zien. Uhmm maar jullie weten hoe het moet?! Nou vooruit dan maar haha. Uiteindelijk waren de reacties heel positief met hier en daar wat tips...en ja wat herkenning van de kant van mijn zus, van wie denk je anders dat ik het 'afkijk' mwhaha.Dus gewoon blijven fotograferen en zoveel mogelijk uitproberen, gaandeweg zal ik het wel uitvogelen. "Someday I'll figure it all out and for now I'll just go with it."
 




























































































































































































You Might Also Like

0 reacties

Subscribe