Wanderlust: through the eyes of my friend

28.11.14


























Nog een post over mijn vakantie naar Tallinn/ Helsinki, ja er komt geen einde aan! Wie bedenkt er dan ook spontaan 3 series foto's met elk een eigen thema, zucht hihi. Na dag één bekeek ik de foto's van Arzu, waarmee ik op reis was, en toen zag ik heel veel foto's van een type met spillepoten en camera die de hele tijd door haar beeld huppelde...zo werd serie één geboren. Bedankt Arzu ik heb nog nooit zoveel foto's van mezelf gezien op vakantie (: Soms hang ik in de gekste poses om een foto te maken HAHA, lekker hangond tegen een oud stadsmuurtje bijvoorbeeld, uiteraard met een heeeeul moeilijk gezicht.
O ja en zie me lekker comfortabel lopen op mijn über platte All-stars zonder enige steun of voetbed, wederom pijn leiden dus. Want ja Vreugies zijn best eigenwijs of niet zus? (aldus een telefoongesprek met mijn zus deze week over mijn trip naar Londen afgelopen weekend, ja ook daar ben ik nog geweest! Hierover later meer...)


























































































You Might Also Like

2 reacties

  1. Haha wat een leuke serie! Ik heb als de eeuwige fotograaf van het reisgezelschap nooit foto's van mijzelf op vakantie, vind ik wel eens jammer! Jij hebt er in ieder geval genoeg :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja zoveel foto's van mezelf ben ik dus ook niet gewend! Dat is inderdaad wel eens jammer dat je als fanatieke fotograaf zelf soms minder leuk op de foto staat. Gewoon een keer de camera uit handen geven ;)

      Verwijderen

Subscribe