I captured: Daphne in Ermelo

16.8.14























"Ik sta bijna nooit leuk op een foto."; aldus een vriendin van mij. Hier was ik het natuurlijk niet mee eens, maar dat zegt iedereen wel over zichzelf. We zijn zelf onze grootste critici. Daphne vroeg mij om eens wat foto's van haar te maken met mijn nieuwe lens, gewoon als test. Normaal maak ik niet zo snel portretfoto's, maar waarom niet, het is het proberen waard. Het fotograferen was wat lastig aangezien het al begon te schemeren, daarom ben ik er zelf niet helemaal tevreden over. Door de hoge ISO zie je toch al snel ruis in je foto's, maar het was een test...


Uiteindelijk hebben we de foto's op de computer gezet en Daphne vond ze allemaal leuk! (: Hihi mijn eerste poging is dus goed gelukt en haar ouders waren al even enthousiast. Dat doen we snel nog een keer, maar dan in het goede licht.

O ja we hielpen elkaar dat weekend, want vrijdag mocht in een stukje in haar auto rijden hihi. Ik heb dringend behoefte aan meer rij uren. Nu ik net mijn rijbewijs heb, wil ik het wel bij kunnen houden. Dus zo geschiedde. Eenmaal op de snelweg kwamen we langs strand Nulde waar de zon net super mooi aan het ondergaan was...maar natuurlijk waren we onze camera's vergeten! Dus ik croste weer terug naar huis om vervolgens weer op weg de gaan naar het 'strand' en daar nog even snel foto's van de zonsondergang te maken.













































































You Might Also Like

1 reacties

Subscribe