Familiedagje: Bring on the day to come

15.8.14


























Woehoe momenteel wonen er vier hele blije mensen in Assendorp, net vier kleine kinderen. WANT we hebben weer internet! Dus nu zit iedereen te stuiteren achter de laptop. Na twee weken isolement ben ik weer terug met een blogpost, oké vorig weekend heb ik nog iets geplaatst vanuit de bibliotheek in de stad...maar dat telt niet ^^


Nu dus een fotoverslagje (let niet op de kwaliteit, het zijn telefoonfoto's) van familiedag 2.0 (of zoals ik het eerder al noemde 'zussen en broer met aanhang dag'). Dit keer in Rotterdam en Hoek van Holland - ook wel bekend als 'the hoek of Holland' LOL. Het was weer gezellig en de zon was ook heel aardig dat weekend. Mijn nichtje en neefje zagen de zee voor het eerst dus dat was fantastisch. Vooral mijn neefje kon er geen genoeg van krijgen, een echte waterrat, hij bleef maar heen en weer rennen door de golven totdat hij begon te klappertanden en toch nodig weer op normale temperatuur moest komen. De dag sloot ik samen met mijn zus en zwager af, hangend in een strandtent. Heerlijk ik zou wel dichter bij het strand willen wonen (:
































































































































♫ Racoon - Shoes of lightning

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe