Amsterdam: I didn't spoil the surprise

26.7.14























Yeah het is me gelukt om mijn zus niet te vertellen wat ik voor haar had laten maken! Aan de ene kant best lastig, maar aan de andere kant ook wel leuk om haar nieuwsgierig te maken hihi.
Zo'n maand geleden vertrok ik maar weer eens naar Amsterdam met een goed doel dit keer. Bestemming en uiteindelijk einddoel van de reis was Hutspot en dan met name de winkel die in hetzelfde pand zit - of nou ja winkel meer een tattooshop voor spullen - genaamd Uncover Lab. Gewapend met een aantal foto's vroeg ik aan de ontwerpster in kwestie of ze wat creatiefs kon maken. Gelukkig geen probleem (: Een uur later ontving ik het ontwerp via de mail en na een aantal aanpassingen van mij en een paar klikken in Illustrator van haar was het ontwerp klaar! Aan het einde van de dag zou mijn Moleskine klaar zijn...echter toen ik de winkel weer in liep, was er een probleem. Het boekje was mislukt! Nadat de lasermachine schoongemaakt was, werd er nog een poging gedaan en het eindresultaat was veel strakker en echt super tof en persoonlijk. Ik ben er heel blij mee en mijn zus vond het gelukkig ook een heel leuk cadeau.


Om de tussenliggende tijd wat te doden vertrokken we richting de Amsterdamse grachtengordel waar ik steeds chagrijniger werd aangezien we er altijd verdwalen HAHA. Uiteindelijk heel hilarisch. Gewapend met mijn camera en nieuwe lens vermaak ik mij prima en met Google Maps komen we er uiteindelijk ook wel.






























Ook in Amsterdam heb je leuke creatieve winkeltjes en pop up stores. Daar word ik vrolijk van. Eén van die winkels is Brainy Days, een aanrader, leuk detail is dat het thema van de winkel om de zoveel maanden veranderd. Toen wij er waren was de laatste week van het thema 'Let's be adventurers' net ingegaan om vervolgens plaats te maken voor 'Be blooming'.






































En dan denk je dus rustig een dagje in Amsterdam te zijn...zonder werk. Wat kom ik tegen JUIST mijn werk. Dat was even schikken HAHA. Ik moest snel zijn, maar het bewijs is nog gelukt ook.
























Ik was de ene shock net te boven toen de andere alweer voorbij kwam. Geheel bij toeval - alle winkels die wij tegen komen zijn eigenlijk per toeval aangezien we dus altijd verdwalen - kwamen we in een cd winkel terecht EN daar waren alle cd's van Arctic Monkeys in de aanbieding. EN wat doet Arzu. 1, 2, 3 en 4 ze pakt alle albums en stapt naar de kassa. Just like that. "Ja voordat ik mij bedenk." Haha ik geef haar groot gelijk (:



































































Deze foto noemen we 'run for your life before the Earl Grey film rolls are out of stock and I have to kill Rebecca for it'. Dit was dus onderweg naar de Lomography winkel ;P.


Ja! Ik was op tijd voor deze foto! Toevalstreffers zijn het fijnst. De schattigste hond/ beer/ leeuw die ik ooit gezien heb hihi.























O ja wat heb ik dan laten ontwerpen voor mijn zus...zie hieronder het eindresultaat (:


♫ Arctic Monkeys - 505

You Might Also Like

3 reacties

  1. Vet! Leuke winkeltjes trouwens. Ben erg blij met mijn kadootje :) Thanx for that, love you.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje. Tof dat je het zo leuk vond! (: Love you too. X

      Verwijderen

Subscribe