Meppel: Grachtenfestival

5.7.14























Het weekend van 14 en 15 juni was het grachtenfestival in Meppel. Meppel? Hmm zal dat wel leuk zijn, was mijn eerste reactie. Dankzij een tip van een collega ben ik toch maar een kijkje gaan nemen, het was mooi weer en ik was vrij dus waarom niet. Ik heb er geen spijt van...Meppel is best een leuke stad (: Bovendien zijn spontane ideeën ook altijd het leukst, zo hebben we nog een molen beklommen en heerlijk zitten bunkeren op een terrasje aan een gezellig pleintje. Enig minpuntje was dat ik vol zat van het broodplankje en de bittergarnituur waardoor er geen plek meer was voor die churros! Voordat jullie denken dat dit één of andere enge ziekte is, nee dit is een snack gemaakt van gefrituurd (o wat gezond hihi) tarwedeeg, vaak gegeten met chocoladesaus of kaneel. Zooooo lekker! (:




















































 







You Might Also Like

3 reacties

  1. erg leuke foto's. het was ook gezellig en warme dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vet toffe foto's! Snel weer doen zo'n middagje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks ladies (: en zeker doen we snel weer. A.s. zaterdag, alleen nog ff afwachten waarheen i.v.m. weer haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe