Analoge fotografie: Londen

31.7.14























O Londen wat ben je mooi! Ik hou van deze stad met zijn gevarieerde inwoners, accenten, pubs, prachtige plekken, fijne sfeer, vele parken, de metro (zoals een vriendin van mij - Arzu - ook al schreef...die metro heeft wel iets, je bent er zo aan gewend en voelt je in een mum van tijd een Londenaar - misschien een mislukte maar toch haha), de typerende taxi's en bussen, de toeristen, de winkels, de style, de MUZIEK NATUURLIJK DE GEWELDIGE MUZIEK DIE UIT ENGELAND KOMT ♥, de vele gezellige lunchzaakjes zoals Pret en Costa en nog veuuuul meer. Het enige nadeel is het links rijden, de ponden en de vele regen.

Tijdens mijn korte weekend in Londen besloot ik mij alleen te wapenen met mijn analoge camera, een kleur rolletje en een zwart wit rolletje. Lekker old skool. Goed ik zal nu ophouden met mijn gezwam over deze fantastische stad. Bekijk de foto's maar gewoon.

Een selectie die uit het kleur rolletje is komen zetten. Oké ik ga toch even commentaar leveren op de foto's...























Duidelijk de eerste foto van het geheel. Ik was even vergeten dat ik zelf ook nog scherp moest stellen. Oeps. Etende vriendinnetjes in Kensington Gardens...waar ik twee minuten later alweer onder de eiersalade zat, dat heb ik nou altijd als ik maar één broek mee heb! Want ja in zo'n rugtas past nou ook weer niet mega veel.

 Bij foto drie had ik uiteindelijk door dat ik iets vergeten was. Ze zijn weer scherp!
























Zitten ze nou alweer te eten?! Echt die types doen niks anders, al viel dat zakje met cosmetica niet echt in de smaak geloof ik. Stiekem zat degene die de foto maakte ook gewoon iets weg te kauwen. Hallo ik kan niet achterblijven.


















Tsja do I have to say more? Achteraf maar goed dat we zoveel aten op vrijdag, aangezien we zaterdag zo'n 8 uur niks gegeten hebben door dat fantastische concert in Finsbury Park. Het was het waard hihi.























Natuurlijk moet het geheel ook nog weggespoeld worden met ijskoffie waar deze twee gekken al vanaf dat we aankwamen naar op zoek waren. Echt ik wist niet dat ik zoveel eetfoto's had gemaakt.




























We gingen al terug in de tijd met deze analoge foto's, maar nu nog verder. Aanschouw hier een greep uit het zwart wit rolletje.

 Ons appartement, lijkt mooier dan dat het is hoor...

 ...het uitzicht was het mooiste van allemaal HAHA. De achterburen hadden besloten om alle meuk die ze niet meer nodig hadden maar gewoon op het dak te pleuren. Ook een methode.

 Een heerlijk zonnige zondag, tijd om nog even wat rond te zwalken. Zo kwamen we ineens uit bij Bank Station.

































































 Een klassieke schoenen foto...as usual als je even geen inspiratie hebt.

Je zal ze maar tegenkomen...haha.


Geheel toevallig liepen we tegen de St. Paul's Cathedral aan!

Je raadt het al...tijd om onze magen weer eens te vullen.























Een pub tegenover Liverpool Street Station waar 's ochtends de Britten al uit kwamen rollen terwijl ze één of andere voetbalclub aan het 'supporten' waren.


Oud en nieuw.























Pleaseeeee can I go to the left again? (:























Hello that's me! Ik lach wel, maar ik wil helemaal niet naar huis ^^

You Might Also Like

5 reacties

  1. Gaaf hoor. Vind de zwart/wit foto's ook erg cool. Mss moet ik ook maar eens analoog gaan schieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja is echt leuk, dat sfeertje van de foto's heeft altijd wel wat vind ik. Jaa echt doen is super leuk om mee af te wisselen, analoog en digitaal (:

      Verwijderen
  2. Nu ik deze foto's weer zie heb ik zo'n zin om weer in het vliegtuig naar Londen te stappen! Wat hebben we het toch leuk gehad :D De foto's zeggen genoeg! Analoog = awesome. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep it was awesome. Een trip naar Engeland zeg ik geen nee tegen hihi (:

      Verwijderen
  3. ahhhhhh kan niet wachten tot ik weer naar London mag, het voelt alsof ik weer naar huis ga...where I belong. Inderdaad die cafes en mensen zijn de beste. Sfeer is ongelofelijk. Ik voelde binnen 3 dagen helemaal goed met London of kan beter zeggen met Britse mensen.

    Foto's zijn erg leuk eruit and ja hoor....ice coffee...don't worry girls ik zal ook voor jullie paar opdrinken hihi. Ik ben benieuwd hoe mij analoog rolletjes straks eruit zullen zien. nog 2 weken te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe