Rotterdam: Fotoshoot door mijn zus

8.6.14























Een antwoord op de vraag, ik ga naar Rotterdam. Met een reden, mijn zus heeft foto's voor haar portfolio nodig om toegelaten te worden tot citysessies (www.citysessies.nl). Op deze site kun je snel en makkelijk een fotograaf vinden, fotografen die fantastische foto's maken. Nou als mijn zus daar niet bij hoort, weet ik het ook niet ;) De foto's zijn echt tof geworden en ik had niet verwacht dat ik er zo op zou staan HAHA. Kijk en oordeel zelf (:

















































































































































































Het andere Vreugie in actie haha ^^































































































































































© Vreugdefotografie, www.vreugdefotografie.nl

♫ Kensington - Streets

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe