Londen: RU mine Finsbury?

14.6.14


























Of course WE are YOURS Alex Turner! Finsbury Park, Londen, zaterdag 24 mei, drie ultra gelukkige 'mates', Arctic Monkeys, Miles Kane, Royal Blood, Tame Impala, overwegend zon, mooie Britten, dat heerlijke Britse accent, weinig 'personal space', geen eten, zeven uur achter elkaar staan, losgeslagen 'die-hard fans', modder, het 'am I really here' gevoel, maar vooral een gevoel van intens geluk. Dat waren zo'n beetje de ingrediënten voor het grootste concert dat WIJ gewoon meegemaakt hebben in LONDEN! Cheers! ♥ En nu heb ik heimwee!

Het was niet echt een heel ontspannen weekend, omdat er te weinig tijd was. Maar my oh my ik had het voor geen goud willen missen. Misschien dat heel wat mensen ons voor gek verklaarden om even naar Londen te gaan voor een festival, maar het kan me niet schelen. Het waren drie fantastische dagen met twee fantastische meiden. Samen hebben we in die drie dagen toch nog achterlijk veel foto's weten te maken haha. En ja normaal heb ik op elk concert mijn telelens bij de hand, maar nu niet. Naast het feit dat ik er volop van wilde genieten, was dit ook bijna niet te doen aangezien ik mijn tas - a.k.a. unit - constant in de houtgreep had en mensen aan de kant moest beuken om iets meer 'personal space' op te eisen. Hieronder toch nog wat snapshots.



























Urban Outfitters

Kensington Gardens


















 Big Ben & Oxford Street

 Tower of London









Tower Bridge







Aangezien we vrijdagavond de hele stad (zo voelde het) moesten doorkruisen om een geschikte pub te vinden om te eten, hebben we zaterdagochtend lekker rustig aan gedaan. Want ja vanaf 16.00 uur zouden we aan één stuk door moeten staan dus energie sparen was het motto. Leuk detail, op deze tweede dag hebben we de buurt rondom ons hotel eens even bekeken en wat bleek, op elke hoek van de straat vonden wij een leuke pub! Zucht.

Mooi op tijd namen we de metro richting Finsbury Park waar we begroet werden door fans die net uit de pub kwamen rollen en dachten: "Goh ik heb wel zin om naar Arctic Monkeys te gaan." en vervolgens schreeuwden: "Does anyone have spare tickets for the Arctic Monkeys?" Dat accent alleen al haha, mijn favoriete quote van de reis hihi. We hebben nog even snel een stokbrood naar binnen gewerkt om vervolgens tot zo'n uurtje of 23.30 uur niks meer te eten, vervolgens moesten we een uur in de regen wachten - gelukkig was het tijdens de concerten droog - en o ja de bewaker bij de ingang vroeg of ik een 'gun' bij mij had of toch 'can' HAHA. Neeeee natuurlijk niet! Zo had ik toch mooi mijn flesje met drinken naar binnen gesmokkeld hihi ^^




© Arzu, Royal Blood

 © Arzu, Miles Kane


© Arzu, Miles Kane

Tame Impala, ik heb nog nooit zo'n prachtig foto gemaakt *kuch kuch*


















Alex & Miles op huge schermen, geen straf, geen straf at all

Nadat ik zo'n zeven uur nauwelijks gegeten had, heb ik in het hotel even snel wat chips naar binnen gekauwd - ja lekker gezond 'avondeten' weer - en het geheel weggespoeld met English tea.
De volgende dag hebben we nog wat door de stad gestruind en kwamen we bij toeval nog bij hele leuke dingen terecht (:



























Sporten tijdens het eten?












































St. Paul's Cathedral



Woehoe toch nog in een echte Engelse bus (:





London you were beautiful, I hope to see you again...soon! ♥

♫ Arctic Monkeys - RU mine?

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe