Amsterdam en Rotterdam: Sunshine Parade

12.4.14























Afgelopen maand hebben we een aantal mooie dagen gehad en juist tijdens die dagen was ik op de juiste plek...ik kan echter nog veeeeel meer zon gebruiken, want ik ben nog steeds een bleekscheet hihi. Dus laat maar komen die zon zodat ik op het balkon of op een terrasje kan hangen (of gewoon ergens waar ik de zon op mijn gezicht kan voelen). Hallo ik heb niet voor niks een nieuwe zonnebril waarmee ik iets minder opvallend leuke mannen kan spotten HAHA ^^


Goed terug naar de zon in maart. Het eerste weekend dat het mooi weer was - 8 en 9 maart - bevond ik mij in Rotterdam (: Zaterdagnacht ging ik eerst samen met mijn zus en zwager naar de museumnacht, natuurlijk gewapend met een camera! Ik had de foto's nog beloofd, dus bij deze.












 
























Zondag hadden we niet beter kunnen treffen, lekker even uitwaaien aan zee. Life's a beach ♥ O ja en het is natuurlijk geweldig om mensen te kijken.
































Dat was Rotterdam dus en een stukje strand ^^ Het tweede weekend dat het mooi weer was - 29 maart - was ik heel toevallig weer op de juiste plek. Dit keer bevond ik mij ergens op een toren in Amsterdam tijdens de Open Torendag, samen met Daphne en ook toen waren we weer eens gewapend met een camera. De tandem, fietstassen, afritsbroeken, zonnebril opzetstukken voor de bril, routekaart, jezus nikes en de rest van het Human Nature outfit hebben we gelukkig niet nodig gehad HA dat verbrand ik nog liever...we zijn nog geen 80 hihi.























































































































♫ Blaudzun - Sunshine Parade

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe