Live: Kensington

21.4.14

























EINDELIJK dinsdag 8 april was het zover, het eerste concert van 2014! En wat was het weer geweldig...stom genoeg vergeet ik steeds weer waarom dit één van mijn grootste - en tofste en uhmm best prijzige - hobby is. Als ik weer helemaal happy de concertzaal uitstap, kan ik alleen maar denken: "Wanneer kan ik weer naar een concert?" hihi het gevoel is gewoon helemaal top, meemaken hoe een band vol overgave, emotie en passie het ene nummer na het andere de zaal in pleuren. WAUW. O ja dit concert vond dus plaats in het nieuwe Hedon - gewoon in mijn eigen woonplaats, Zwolle, ook wel eens leuk voor de verandering - en de band was Kensington.

Kensington. Vorig jaar deed de muziek mij nog niet zoveel, ik vond het niet echt de moeite waard om naar te luisteren denk, heel raar. Maar ik ben helemaal verslaafd en het is gewoon een Nederlandse indie rockband! Ons landje is soms nog best goed bezig hihi. Een vriendin kwam met het idee om naar Kensington toe te gaan...het was niet duur dus ik dacht ach waarom ook niet? Nou ik ben haar enorm dankbaar hihi...ze zijn echt goed en kunnen elk nummer als hun eigen nummer laten klinken. Top! Misschien dat ik ze aan het einde van het jaar nog een keer ga zien als er nog kaartjes zijn...dan begin ik het muziekjaar met Kensington en sluit ik het ook met ze af haha. Ik zeg maar zo: "Always find time for the things that make you feel happy to be alive."

 



 


 


Tot slot nog wat super toffe covers van deze duizendpoten! Mijn favoriet: London Grammar - Strong http://giel.vara.nl/media/312803 (helaas staat deze nog niet op YouTube en kan ik er nog geen mp3 van maken)



Kings Of Leon - Pyro


Coldplay - God Put A Smile Upon Your Face


Tom Odell - Another Love


Kensington - Streets. Hun nieuwe single...klein detail deze clip werd opgenomen tijdens het optreden in Hedon, maar ik zie mezelf niet haha. Kom maar op met dat nieuwe album!


You Might Also Like

3 reacties

  1. Jaaaaa was super :D Maar gauw kaartjes voor het najaar scoren dan! En jouw foto's zijn trouwens best nog wel tof geworden, je hebt er best een aantal gemaakt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk foto's man. Nu op werk ff pauzeren en ik dacht 'laten we ff fotolog van Rebecca kijken' hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hhahaha ja ik heb het door! Ineens allemaal mail. Vind ik leuk! (:

      Verwijderen

Subscribe