Zwolle: IJssel

12.1.14

Oorspronkelijk is de tekst "It's just another lonely sunday" - voor degene die het nog niet door hadden, de titels van mijn berichten komen vaak uit een liedje...de ene keer een titel de andere keer een zin (soms dus enigszins vervormd). Het 'lonely' uit deze lyric zou echter niet kloppen aangezien ik samen met Arzu foto's heb gemaakt op deze mooie zonnige - nou ja toen wij eenmaal buiten waren, was de zon al bijna weer weg - zondag. O zo sportief als we zijn, sprongen we op de fiets en vertrokken we richting de IJssel en zijn we de dijk over gefietst met als startpunt de IJsselcentrale en eindpunt Het Engelse Werk. Alhoewel het niet een mega koude winterdag was, waren mijn voeten na een uur toch bevroren en zou het me niks verbazen als mijn tenen blauw waren hihi. Dus mensen tip voor de Converse fanaten onder ons, draag geen all-stars in de winter...pff maar dit is natuurlijk onzin! Volgens mij zit het in de familie, maar een Vreug is toch best eigenwijs en doet het gewoon lekker op haar/ zijn eigen manier. Het gevolg van mijn eigenwijze gedrag: toen ik te voet Het Engelse Werk betrad, leek het net of ik zweefde haha. Wat maakt het ook uit...ik ben foto's aan het maken en dan is dat allemaal al snel weer vergeten hihi.

 


O ja voor de foto's van het spoor ging ik heel eigenwijs midden op het spoor staan waardoor mensen mij raar aankeken...wat ik maak gewoon een foto hoor! Dat was zowat de hele dag het geval, net alsof die luitjes nooit iemand met een camera gezien hadden. Apart.
















Was ik toch bijna vergeten te zeggen dat de bewerkingen van deze foto's en het schrijven van deze post mede mogelijk worden gemaakt door Dagmar. Ik heb heel weinig geduld en wilde niet wachten tot mijn verjaardag tot het uitwerken van deze foto's hihi. Dus ik mocht haar Photoshop even lenen. Waarom wachten tot mijn verjaardag? Nou ik had dus een proefversie van Photoshop, maar dat was maar een maandje ): gelukkig komen mijn zus en zwager mij over twee weken uit de brand helpen met hun Photoshop, Lightroom enzo...de keuze is reuze (:

♫ Hurts - Sunday

You Might Also Like

3 reacties

  1. Hahaha thanks for the credits, top! Het begint bij mij ook weer te kriebelen om de natuur in te duiken en mooie plaatjes te schieten... en dan daarna uiteraard de foto's tof te bewerken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, mensen lijken me altijd raar aan te kijken als ik foto's aan het maken ben van dingen die ze niet echt zien of niet zo goed snappen waar je een foto van maakt. Maar klinkt als een heerlijke zondag, de eerste foto vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje daar ben ik ook heel blij mee hihi (: En wat je zegt dat mensen inderdaad niet zien waar je een foto van maakt, dat is wel een goede verklaring! Mensen die foto's maken letten toch altijd meer op details en kijken met andere ogen naar de omgeving...leuk dat je dat ook herkend (:

      Verwijderen

Subscribe