Live: Hurts

22.11.13

Gisteren, 21 november 2013, was het tijd voor concert nummer zes van dit jaar. Met een blik op bovenstaande foto's kun je misschien wel begrijpen dat ik mij wederom in de zevende hemel bevond. Zodra Hurts het podium op kwam en Theo begon te zingen, kreeg ik kippenvel WANT OMG WAT HEEFT HIJ EEN MOOIE STEM en jemig wat zingt hij spat zuiver!

Theo komt gehuld in een jas alla Rocky het podium op, klaar voor de strijd die leidt tot een makkelijke overwinning. Het publiek hangt namelijk zo ongeveer aan zijn lippen en zingt alle teksten luidkeels mee - ik ook natuurlijk hihi. Door het enthousiaste publiek flirt Theo er aardig op los en hebben hij en Adam geregeld een grote glimlach op hun gezicht "Wunderbar" ♥♥♥
Zoals altijd weet ik niet meer exact welke liedjes er in welke volgorde gespeeld zijn aangezien ik tijdens een concert overspoeld wordt met adrenaline en geluk gevoelens - WAUW ben ik hier echt bij? Wel weet ik dat de uitvoering van The Crow echt zooo mooi was dat ik er bijna emotioneel van werd en dat ik helemaal los ging tijdens Cupid - dit laatstgenoemde nummer had ik echt nodig, ik moest namelijk mijn overvloed aan adrenaline kwijt. Heerlijk! (: Verder was de akoestische versie van Blood, Tears and Gold echt prachtig en was het R&B-achtige Sandman super tof en o ja laten we vooral Illuminated niet vergeten waar Theo ons vroeg mee de doen met 'a little game they like to play' - we moesten allemaal het licht van onze mobieltjes aanzetten. WAUW. Silver Lining, Wonderful Life, Sunday, Stay, Evelyn, Better Than Love, Unspoken, Exile, Miracle, Somebody To Die For en The Help ze kwamen allemaal voorbij...jemig ze hebben zowat al hun nummers gespeeld (misschien vergeet ik er zelfs nog wel één)! ♥ One word: PERFECTION! Ik zal je nu in stilte laten kwijlen - pas op voor je toetsenbord - bij de rest van de foto's hihi.




 








Three happy girls (:

You Might Also Like

4 reacties

  1. The photos are sooo good!!! Really great ones!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you...really nice to hear that! I can't believe I was there, so happy right now ♥

      Verwijderen
  2. Ik ken de band niet, maar jeetje.. wat is het lang geleden dat ik zelf naar een optreden ben geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt zo super om bij een concert te zijn, die sfeer I love it...ik weet niet van wat voor muziek je houdt. Maar echt luister Hurts eens. Zoo mooi! ;P

      Verwijderen

Subscribe