Live: Editors & Miles Kane

4.11.13

Afgelopen herfstvakantie - nou ja die week had ik gewoon vrij genomen van het werk en werd mij dus niet 'gratis' toegeworpen - was tot nu toe de vetste, leukste, tofste en mooiste (die ik mijn kan herinneren in ieder geval ^^). De reden hiervoor is simpel en wordt beantwoord met de twee bovenstaande heren ♥ Donderdag 24 oktober ging ik eindelijk na lang wachten naar Editors en de dag erna naar Miles Kane! Can a girl be happier? - ja oké er zijn nog een aantal zaken die mijn leven nog completer zouden maken...maar voor nu is het genoeg (:

Laten we beginnen met Editors (en nee niet DE Editors of THE Editors - waar ik mij altijd groen en geel aan erger), ik had ze al eerder als legopoppetjes zo klein gezien als voorprogramma van Muse en een keer op Rock Werchter vorig jaar. Om ze van dichtbij  te zien (lees: derde rij) was echt zo tof!
Ik kan het met woorden moeilijk omschrijven, dat kan ik bijna nooit met een concert, je moet er gewoon bij zijn om de sfeer te voelen. Het was zo mooi, net alsof er een cd op stond zo zuiver gezongen. WAUW wat heeft Tom Smith toch een unieke stem en wat brengt hij de liedjes vol overtuiging en emotie, daarnaast danst, springt en slingert hij vol overgave over het podium van de Ziggo Dome. Zelf ging ik wel uit mijn dak, de mensen om mij heen wat minder - misschien omdat ze druk waren het hele concert op te nemen met hun mobiel...mensen geniet toch eens zonder continu op dat verlichte schermpje te kijken! Natuurlijk ben ik zelf ook niet heilig en maak ik ook foto's, gelukkig al heel wat minder dan in het begin hihi. Dan zijn er ook nog altijd van die stakkers die door de muziek heen praten...hallooooo we staan hier niet in een kroeg hoor. Grrr!
Ik vond het in ieder geval een top show met een goede setlist: van lekker meeblèren met A Ton Of Love en nog harder vals meezingen met Formaldehyde tot met open mond - nog net zonder kwijlen - luisteren naar de akoestische versie van The Phonebook. Samen met Dagmar kon ik tevreden vertrekken naar de B&B waar we verbleven. Hieronder mijn foto's ♥



  Voorprogramma: Balthazar, ook de moeite waard ;)







Vrijdagavond was het tijd voor Miles Kane, één van mijn andere Britse helden. Een totaal ander concert, maar zeker even tof (: want ja zeg nou zelf er komt een ECHTE Britse rocker eerste klas het podium op stappen. Zijn gitaarspel WAUW! en dit alles kon ik vanaf  een meter afstand - ik ben niet zo goed in het schatten van afstanden :P - bewonderen. Samen met Dagmar en Arzu stond ik tweede rij ^^ Ik ben op mijn eigen manier uit mijn dak gegaan op de heerlijke tonen van Rearrange, Come Closer, Quicksand, Better Than That, Out Of Control en vele anderen. Zelfs zo erg dat ik gezweet heb (I know iewwlll, sorry voor dat detail) als nooit tevoren en heel Paradiso met mij! Je moet de mannetjes met dikke buiken wel van je af slaan, wil je je eigen plek behouden, maar dat gaf het wel een hilarisch tintje. Vooral als al die mensen achter je helemaal hysterisch worden als Miles over het publiek hangt en nog maar 30 centimeter verwijderd is. Je ziet de handen twijfelen - oeps raakte die bezwete dikke kerel achter mij toch bijna zijn kruis HAHA! Ik kan zeggen dat ik de in krijtstreep gehulde benen ook even aangeraakt heb, maar vervolgens heb ik wel gewoon mijn handen gewassen :P
Tevreden en happy kan ik op deze twee dagen terugkijken...zie hieronder de foto's van Miles Kane ♥





You Might Also Like

2 reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooooi! Hahaha die mooie sexy houdingen van Miles Kane :P Geniaal hahaha, staat hij weer zo charmant naar voren gebogen... hij kan het hebben <3

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe