Analoge fotografie: Rotterdam

4.11.13


Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn eerste zwart-wit fotorolletjes kocht bij de Lomography winkel in Amsterdam en dat ik het eerste rolletje volschoot in Rotterdam. Maar hier is dan eindelijk het resultaat, ik ben er weer blij mee, echt de kwaliteit bij de fotograaf is zoveel beter - wat nogal logisch is ^^
Zie hier de foto's van een dagje toeren door Rotterdam op een heuse 'fixie fiets' - gelukkig wel de versie met rem hihi - samen met Linda en Jeroen (: Vanaf de Rotterdamse schouwburg zijn we via de Erasmusbrug naar de Kop van Zuid gefietst om daar aan boord te gaan van de SS Rotterdam en vervolgens wat te drinken in Hotel New York. Op de terugweg zijn we via de hoerenloper (ook wel Rijnhaven brug) naar de paperclip gefietst - jaja ik heb al wat Rotterdamse benamingen geleerd HAHA - en vervolgens nog even een kijkje genomen bij het iets wat verlate Entrepotgebouw De Vijf Werelddelen. Al met al een geslaagd alternatief voor het dagje Antwerpen dat eigenlijk op de planning stond (:













You Might Also Like

0 reacties

Subscribe