Analoge fotografie: herfstkleuren

25.11.13


Inmiddels is het alweer een tijdje geleden dat ik een weekje vrij was, eerder schreef ik al dat ik deze week begon met een leuk en creatief weekend (: Zo ging ik zaterdag met Arzu op pad om de herfstkleuren in Zwolle vast te leggen allebei gewapend met een analoge camera. Zondag ben ik samen met Dagmar foto's wezen maken op een verlaten camping in Westerbork. Zie hier het resultaat van mijn zesde ouderwetse fotorolletje hihi.













You Might Also Like

5 reacties

  1. Zojuist je blog ontdekt. Mooi hoor! Toffe light leaks.
    Wat voor camera heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk weer een nieuwe ontdekker en/of volger van mijn blog! (: Die light leaks zijn per ongeluk, maar soms nog wel vet...moet mijn camera nog repareren ;) Het is een Vivitar XV-1

      Verwijderen
    2. Repareren? Welnee.. Zolang de leaks niet groter worden lijkt het me geen probleem toch? Toffe camera hoor! Zelf heb ik nog geen Vivitar body maar wel een lens.
      Ik kijk weer uit naar nieuwe foto's! :)

      Verwijderen
    3. Soms worden de leaks wel hinderlijk, dan lopen foto's gewoon in elkaar over haha. Maar het hoort er een beetje bij natuurlijk (: Binnenkort zullen er weer nieuwe foto's komen, tenminste als de fotograaf er al klaar mee is ^^

      Verwijderen

Subscribe