Analoge fotografie: spoorbrug Zwolle

14.10.13

Heb ik al gezegd dat ik enorm HAPPY ben met mijn analoge spiegelreflex camera. Na het akkefietje bij de Hema heb ik besloten mijn foto's te laten ontwikkelen bij de fotograaf. Wat een verschil, ik ben echt super blij met het eindresultaat. Misschien kwam het door de mooie zomeravond of doordat ik samen met mijn zus foto's heb gemaakt, dit is in ieder geval het beste rolletje tot nu toe ^^ De foto hierboven combineert op een aparte manier bovenstaande feiten - geheel per ongeluk maakte ik deze foto: double exposure! - mijn zus is te zien ♥, mijn geliefde all stars en de fotolocatie. See it for yourself (let trouwens niet op de scanstrepen die af en toe zichtbaar zijn)...














You Might Also Like

8 reacties

  1. Gaaf. Ziet ook goed het effect van het gebruik van het kleine diafragma. Lekkere onscherpe stukken erin. Die trein is ook super gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa ben er ook echt zo blij mee (: Heb ik vast van jou geërfd HAHAHA maar dat kan niet LOL ;P

      Verwijderen
  2. OMG dit is fantastisch...O_O erg leuke foto's en kleuren zijn zo sweet... OMG en eerste foto is ART... really I love it. welk fotorol had jegebruikt....??? nou ik denk dat ik ook maar een fotozaak volgende keer ga gebruiken. Ik merk wel dat via Hema wordt zo gevoelloos en dof... dit is OMG... weekend praten we meer erover...hopelijk waren ze niet te duur. :)

    A.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje dankje dankje leuk om te horen hihi ^^ Ik heb gewoon fotorolletje van de Hema gebruikt, die eerste foto is per ongeluk gegaan..jammer dat ik niet weet hoe ik dat gedaan heb :P Ja echt hea die kleuren zijn zoooo veel beter en de prijs viel mij nog mee, ik heb het er in ieder geval wel voor over (: Was 14 euro voor 36 foto's daarbij zitten sommige foto's er ook nog dubbel bij omdat degene die de foto's corrigeert niet kon kiezen haha. Duss dat het handmatig gebeurt, is echt super fijn! Zij hebben er tenminste verstand van (:

      Verwijderen
  3. Echt, die eerste foto moet je afdrukken op groot formaat en dan ophangen. Die foto is ZO MOOI. Hij vertelt gewoon een heel verhaal, echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjeeee :D En ja ik wil wel wat doen met al die foto's maaaar helaas heb ik geen plek meer in mijn mini kamertje hihi. Idee voor later, dan maak ik gewoon een hele muur vol met foto's net als bij Lomography in Amsterdam! (:

      Verwijderen
  4. Mooie foto's heb je gemaakt zeg! Vooral die met die bewegende trein vind ik erg mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! (: Het gaat steeds iets beter hihi.

      Verwijderen

Subscribe