It's a good year for some concerts

13.7.13

Mijn grootste liefde is denk ik toch wel het bezoeken van concerten en festivals. Soms vergeet ik even hoe het is om tussen die stampende menigte te staan, genietend van één van mijn favoriete bands. Want WAUW wat is dat toch gaaf. Het is gewoon zo fijn om de beat van de drum, de riffs van de gitaar en de woorden van de zanger te 'voelen'. Dat klinkt misschien wat raar, maar door die mega boxen aan weerszijden van het podium komt de muziek echt binnen! Zo'n geluksmoment had ik bij Muse, toen ze optraden in de Amsterdam ArenA op 4 juni jl.  Toen Matt, Chris en Dominic uiteindelijk op het podium verschenen en ik foto's probeerde te maken, trilden mijn handen gewoon. Gevalletje van adrenalinekick hihi. Echt het beste concert ever - alleen Muse zelf kan daar overheen!
Dit jaar heb ik er - tot nu toe - ZEVEN op mijn lijstje staan waarvan er helaas al drie doorgestreept zijn: The Killers (Ziggo Dome 11-03-'13), Muse (Amsterdam ArenA 04-06-'13) en Kasabian (Paradiso 21-06-'13). Stuk voor stuk top concerten, de laatste had een bijzonder randje...

Inmiddels heb ik Kasabian al vier keer gezien (: maar nummer vier was toch wel een beetje speciaal. Ik heb mijn zus ♥ namelijk een kaartje voor haar verjaardag gegeven, daar komt niemand meer overheen met zijn/ haar cadeau mwhaha. Een leuke spontane actie waar ik zo van hou.
En voor mijn zus een hele vhette ervaring, want ja dit was haar eerste keer bij een heus rockconcert. In een grijs verleden is ze wel eens bij Marco Borsato geweest (we hebben enorm gelachen om het contrast hiervan), maar ja daar zullen we wijselijk onze mond over houden hihi.
Ik hou nu ook mijn mond...en zal de foto's - allemaal made by me - voor zich laten spreken (die van Matt Bellamy zijn mijn favo's ♥)


You Might Also Like

2 reacties

  1. vet mooie foto's zeg. en hoe heb je zo in collage form in je blog geplaatst eigenlijk? En ja dat was een bijzondere kado dan. Had ik maar ook iemand die mij een gig ticket had gekocht voor mij verjaardag HA... en leuke worden hoor, je kan heel goed jezelf expressen.... thumps up


    xxx A.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danku danku ben er ook erg blij mee ^^ En die collages kun je maken op http://www.picmonkey.com/

      Verwijderen

Subscribe